23 September 2011

terima kasih sayang

saat aku tuliskan kata2 ni hubungan aku dan dia dah berakhir.. 
apa salah aku sampai perkara macam ni yang terjadi dalam hidup aku?
dia? xhabis2 menyakitkan hati ni..
macam lansung xbernilai...
memang bagi awak semua tu xpenah ada nilai 
kan amirul ashraf?
sia2 semua bnda untuk awak..
hanya sia2.. 
pergi la.. cari lah hidup awak
mungkin hidup awak bukan dengan saya..
mungkin DIA ada perancangan yg lebih baik untuk awak
pergi lah....
selangkah awak pergi,
jangan toleh ke belakang...
sekali awak toleh, hati ni akan lebih parah
cukup lah... cukup lah semuanya...
cukup lah kenangan manis yang awk tinggalkan untuk saya..
saya xperlukan luka yang dalam 
saya xperlukan kasih yang sirna
pergi lah...
awak xkan pernah tahu hati saya
awak xkan pernah tahu sakit di situ
awak xkan pernah tahu parut yang xkan hilang disitu
mungkin ini takdir kita
takdir yang telah ditetapkan oleh-NYA untuk kita
puncanya?
teman dan minat..
buatlah perkiraan sendiri..
pada awak semua itu hanya perkara remeh
tidak pada saya.
tak pernah ada erti remeh andai perkara itu melibatkan awak
melibatkan awak amirul ashraf.
maaflah andai semuanya silap sya
maaflah andai semuanya kealpaan saya...
saya xmampu...
hati ni xmau lagi disakiti...
hati ni xmau lagi menangis...
sumpah dah ku ucap..
tak kan ku mungkir.
jangan berpaling padaku...
bahagialah sayang..
walau bukan denganku...
hanya itu mampu terucap.


terima kasih sayang

No comments:

Post a Comment