12 September 2011

all about HIM ....

lelaki? huhu.. aku x penah terfikir utk buat bolg writing pasal lelaki.... kenape ek tetibe terfikir nak tulis pasal tajuk maut ni? ntah la... hanya dia yang ade jawapannya.... seriously sebelum ni aku x penah terfikir lansung yang lelaki boleh buat hidup aku huru hara....mcm dalam hutan... daun bertaburan sana sini, akar pokok berselirat sampai kene angkat kain kalau nak jalan, bunga2an terawang2an macam dalam cite korea 8tv tu... yang bunga mcm2 kaler gugur ke bumi.. macam tu lah yang aku rasa dalam diri aku sekarang, huru hara... kacau bilau.. koyak rabak.. compang camping.. semuanya sebab die. hanya sebab die. bkn sebab man u kalah liga super or nak menghadapi paper pengurusan hotel time final sedangkan aku amek banking. semuanya sebab die. die lah yang buat aku rase bahagia je... macam ade bunga dalam telinga, mata dan hidung... die je yang boleh buat aku senyum sampai tengkuk.. die lah penyumbang besar dalam hidup aku... sebelum kenal die, aku xpenah terfikir yang lelaki mampu jadi penyumbang dalam hidup aku.. bagi aku, hanya aku boleh atur dan tentukan hidup aku.. tapi sejak die hadir dalam hidup aku, die lah perkara petama yang aku akan fikir sebelum semua benda yang lain termasuk diri aku sendiri.. hebat kan penangan die ni... tapi kadang2 kalau bab menyakitkan hati pon die lah penyumbang utama... memang tu lah die... die lah madu, die lah racun... bile sampai racun nye, die lah jugak penawar... aku pon ape kurangnya... champion jugak kalau bab menyakitkan hati die... same2 champion lah....tapi same macam aku, bg die aku lah racun dan aku lah jugak penawar... memang susah nak explain lebih mendalam lagi siape die dalam hidup aku, senang cite, aku anggap die lah satu2 nya lelaki yang diciptakan untuk aku dan aku harap aku jugak satu2 nya perempuan yang diciptakan untuk die. aku harap 1 daripada tulang rusuk aku ni adalah kepunyaan die.. ( pergh... jiwang x ayat?? ) haha... xpe2.. insyALLAH kalau ade jodoh aku dgn die xkemana.. tapi macam die selalu cakap, ape2 pon kite kene usaha... xboleh la nak harapkan semua di tangan takdir... usaha tu penting.. kite uasaha sama2 ye.. sedaya upaya.. utk pertahankan hubungan ni... tapi b.. tolong lah jgn buat mcm semalam.. nak tercabut jantung ni tau sakit hati punye pasal.. kalau boleh nampak hati ni agaknya dah dah xde sbb dah jadi abu.. hangus terbakar... tapi xpe la... halangan dan dugaan kan penting mesti ada untuk kita uji tahap kasih sayang ni.. (ceeehh) n we made it... congrats :) walau pon mcm perang dah kan... n thanks b sbb sentiasa sabar n rasional... sentiasa tenang.. im glad having u... forgive me pls... n mcm kite selalu dgr, pasti ade hikmah disebalik setiap ujian tu kan... n there it is... nak tau x ape hikmahnya? hikmahnya is aku sedar dalam ape jua keadaan sekali pon aku ade die yang sentiasa di sisi aku.. n i will always be by your side too.... anything happen dear.. im always yours forever..


sayang, thanks for being my amirul ashraf

2 comments: